حراست دانشگاه

 

شرح وظايف حراست دانشگاه 
  • برنامه‌ريزي، سازماندهي، نظارت و هدايت كليه فعاليتها و اقدامات حراستي
  • استقرار سيستم مناسب حفاظت فيزيكي و پرسنلي دانشگاه 
  • ابلاغ دستورات حراستي به مؤسسات تابعه و واحدهاي اداري
  • انجام اقدامات لازم در صورت بروز حوادث و سوانح و اطلاع فوري مراتب به مقامات مسؤول
  • تهيه و تنظيم فرمهاي حراستي
  • دريافت و ثبت اقدام در مورد اسناد طبقه‌بندي شده و توزيع و نگهداري آنها به صورت متمركز
  • دريافت و ثبت و نگهداري مكاتبات و اسناد محرمانه دانشگاه 
  • ارايه نظرات مشورتي به مسؤولين با توجه به اطلاعات مكتسبه
  • رفع نقايص و بهبود روشهاي حراستي
  • همكاري و اظهارنظردر تهيه طرحهاي حفاظت از تأسيسات مجتمع و نظارت بر حسن اجراي طرحهاي مزبور طبق دستورات مقامات ذيصلاح
  • تنظيم برنامه‌هاي مختلف بازرسي
  • كنترل و نظارت بر حضور و اشتغال اتباع خارجي در محيط مجتمع براساس ضوابط مربوط
  • صدور كارت شناسائي، مجوز تردد و رعايت تدابير لازم به منظور پيشگيري از هرگونه سوء استفاده و جعل
  • نظارت بر انجام امور نگهباني و انتظامي دانشگاه 
  • انجام ساير امور محوله از سوي رئيس دانشگاه