۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
Thursday, April 18, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
1399/09/28
مراسم اختتامیه هفته پژوهش سال 1399
مراسم اختتامیه هفته پژوهش روز پنجشنبه، 27 آذرماه 1399 با شرکت ریاست دانشگاه، معاونین، اعضای هیات علمی و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه تربت‌حیدریه بصورت مجازی برگزار شد.
در ابتدای جلسه آقای دکتر فتحی ضمن گرامیداشت و قدردانی از پژوهشگران دانشگاه تربت‌حیدریه به ذکر توضیحاتی پیرامون اهمیت پژوهش‌های کاربردی در ارتقای سطح علمی کشور پرداختند.
سپس آقای دکتر صالحان معاون آموزشی پژوهشی، با ذکر توضیحاتی در خصوص بالابردن سطح دانش و توانایی علمی و عملی جهت ایجاد انگیزه تحقیق و پژوهش در دانشگاه، به ارائه گزارش یکساله عملکرد پژوهشی دانشگاه تربت‌حیدریه شامل مقالات چاپ شده در مجامع علمی و طرح‌های پژوهشی مصوب اعضای هیأت علمی، کتب منتشر شده در انتشارات دانشگاه، گزارش عملکرد و خروجی هسته‌های پژوهشی دانشجویی، بهبود وضعیت کارگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی، قابلیت‌های جدید کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه، افتخارات نشریات علمی-تخصصی و فعالیت‌های شاخص پژوهشکده زعفران، مرکز رشد و نیز دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت در سال جاری و مقایسه آن نسبت به سال قبل پرداخت.
گزارش اقدامات انجام شده توسط حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه در هفته پژوهش بخش دیگری از سخنرانی دکتر صالحان در این جلسه بود:
1-برگزاری کارگاه‌ آموزشی آیین نامه ارتقا ویژه اعضای هیأت علمی به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه تربت‌حیدریه
2-برگزاری 12 کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه تربت‌حیدریه
3-برگزاری سه کارگاه توسط پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت¬حیدریه با همکاری گروه پژوهشی زعفران دانشگاه بیرجند
4-برگزاری 6 وبینار توسط دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه تربت حیدریه به مناسبت هفته پژوهش
5-حضور دانشگاه تربت¬حیدریه در بیست‌ و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌¬بازار
6-انتخاب و تقدیر از پژوهشگران برتر
7-شرکت در نمایشگاه بین‌المللی هفته پژوهش تهران
8-برگزاری رویداد فراخوان ایده¬های نوآورانه جهت ایمنی و مصونیت از کرونا توسط مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه در ادامه جلسه پژوهشگران برتر حوزه¬‌های مختلف دانشگاه معرفی و از ایشان تقدیر شد. بر این اساس دکتر حسن فیضی به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه، دکتر محمدرضا قریب به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده فنی و مهندسی و دکتر حامد کاوه به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی معرفی شدند. در حوزه دانشجویی نیز محسن صداقت جو به عنوان پژوهشگر برتر دانشجویی از دانشکده فنی و مهندسی برگزیده شناخته شد.
تعداد بازدید:
269
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal