۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
Saturday, April 20, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
1400/07/09
مراسم «آبرو محله»، یادواره شهید بزرگوار عبدالرسول مروج، به همت بسیج دانشجویی شهید عبدالرسول مروج دانشگاه دولتی تربت حیدریه، برگزار گردید .
مراسم «آبرو محله»، یادواره شهید بزرگوار عبدالرسول مروج، به همت بسیج دانشجویی شهید عبدالرسول مروج دانشگاه دولتی تربت حیدریه، برگزار گردید .
✍️ به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه تربت حیدریه، این مراسم که روز چهارشنبه 7 مهرماه 1400، درب منزل شهید معزز در خیابان باغسلطانی 11 و با حضور مسؤلین، اساتید و کارکنان دانشگاه های شهرستان و همچنین دانشجویان و اعضای شورای بسیج دانشجویی شهرستان تربت حیدریه برگزار گردید و با استقبال پرشور ساکنین محله همراه بود.
🔸در ابتدای مراسم، ضمن تلاوت قرآن و سلام و صلوات به روح پاک شهیدان، آقای حجت گنابادی، مدیر دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تربت حیدریه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به اعضاء، متنی در وصف شهید عبدالرسول مروج قرائت نمود.
🔸در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صافدل، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، رشادت ها و ایثار مردان شهید، همچون عبدالرسول مروج را بیان کردند که با افتخار و انتخاب در جبهه های جنگ حضور پیدا نموده و شهادت با لذت را نصیب خود کردند.
حجت الاسلام و المسلمین صافدل همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس به ویژه شهید گرانقدر عبدالرسول مروج، بیان داشت: ولایت همیشه همراه با موج است و این خط گاهی انسان ها را بالا میبرد و گاهی پایین می آورد و هر وقت که از خط ولایت دور شدیم، دشمن به ما ضربه زد .
وی همچنین ابراز داشت: امروز ما بر سر سفره ی عزیزانی هستیم که با جهالت و نادانی مبارزه کردند و ما باید نسبت به عملکرد، کردار و رفتار خود آگاه باشیم و در جایگاه و سمتی که هستیم عملکرد هوشمندانه و آگاهانه داشته باشیم که شرمنده خون شهدا و رشادت های آنان نباشیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم .
🔸در ادامه مراسم، فیوضی مداح اهل بیت، ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، روایت گری از دوران دفاع مقدس را نیز بیان نمود.
همچنین در پایان مراسم، از طرف پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی تربت حیدریه، تابلو فرشی به رسم ادب و یادبود به خانواده شهید گرانقدر عبدالرسول مروج، تقدیم شد.
معاونت روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی تربت حیدریه
🆔 @basij_uni_th
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_تربت_حیدریه
#هفته_دفاع_مقدس
تعداد بازدید:
129
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal