۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
Tuesday, April 16, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
1400/10/18
همایش بزرگ (مقاومت فاطمی، مکتب سلیمانی)
همایش بزرگ (مقاومت فاطمی، مکتب سلیمانی) روز چهارشنبه 15 دی ماه 1400 در سالن زنده یاد محمود کریمی دانشگاه دولتی تربت حیدریه به همت بسیج دانشجویی، بسیج ادارت ، بسیج اساتید و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حوزه علمیه شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی تربت حیدریه :
همایش بزرگ (مقاومت فاطمی ،مکتب سلیمانی ) ، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، روز چهارشنبه 15 دی ماه 1400 در سالن زنده یاد محمود کریمی دانشگاه دولتی تربت حیدریه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عصمتی امام جمعه شهرستان و فرماندار شهرستان و سرهنگ یعقوبی مسؤل بسیج ادارات و آقای گنابادی مسؤل بسیج دانشجویی شهرستان و رؤسا و کارمندان و دانشجویان دانشگاه ها و پرسنل ادارات شهرستان برگزار شد .
🔹امیرحسین دوستگان ، مسؤل بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی تربت حیدریه با اعلام این خبر ، افزود :
درابتدا مراسم ، دکتر فتحی ریاست دانشگاه تربت حیدریه با درود به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و شهیدان اسلام و امام شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله) ، عرض خیر مقدم به مهمانان در همایش را داشتند .
🔹دکتر صافدل ، مسؤل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت‌حیدریه : امروز شهید سلیمانی به عنوان محور مقاومت از الگوهای مهم است و دشمن سعی دارد این الگو را به تحریف بکشاند.
حجت‌الاسلام صافدل افزود: از ابتدای حضور اسلام تحریف بوده است و امروز هم دشمن از حربه تحریف شهید سلیمانی نمی گذرد.
وی افزود : تشییع جنازه میلیونی شهید سلیمانی و گریستن همه آزادگان جهان در رثای ایشان به دلیل آزادگی وی از بند نفس بود.
🔹در ادامه سردار حاج حسین زنگنه ، جانباز 70 درصد و یادگار دفاع مقدس شهرستان تربت حیدریه به بیان نقش شهید سلیمانی در جبهه مقاومت در منطقه پرداخت و افزود :
نقش حاج قاسم سلیمانی در پیروزی های جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار جهانی، صهونیسم بین الملل و ارتجاع منطقه یک نقشی اثرگذار می باشد که موجب شد خلافت خودخوانده داعش در عراق و سوریه از بین رود.
فرمانده شجاع و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داشتن تفکری نظامی، اندیشه استراتژیک و به عنوان نیروی فعال در سیاست خارجی کشورمان نقشی مهم ایفا می کرد. حاج قاسم سلیمانی برای جمهوری اسلامی تنها یک فرمانده نظامی نبود، او نماد «محور مقاومت» بود که پایه های جمهوری اسلامی بر آن بنا شده است.
🔹سرهنگ محمود اشرف زاده ، مسؤل عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تربت حیدریه ، روایتی از سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد .
روایتی از سردار سلیمانی به نقل از حجت الاسلام شیرازی ، مسؤل حوزه نمایندگی ولایت فقیه سپاه قدس :
«مردم پیام های بسیاری دادند که حاج قاسم کاندیدای ریاست جمهوری بشود و مردم نیز از او حمایت خواهند کرد و حاج قاسم در جواب ایشان فرمودند که به مردم بگویید که قاسم سلیمانی کاندیدای شهادت است .....»
🔹در پایان مراسم حاج عباس نجاتی ، جانباز 70 درصد دفاع مقدس و مداح اهل بیت با عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) و ذکر مصیبت ایام شهادت صدیقه طاهره (س) و گرامیداشت یاد وخاطر شهید حاج قاسم سلیمانی به مراسم پایان داد.
💢در این همایش به همت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان و بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی تربت حیدریه، بسته های فرهنگی شامل (ویژه نامه دانشجویی سلوی ، پیکسل سردار سلیمانی ، وصیت نامه سردار و کتابچه عفاف و حجاب) به مهمانان حاضر در همایش اهدا شد .
🔷معاونت روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه تربت حیدریه
🆔 @basij_uni_th
🔹قرارگاه سایبری عمار
🆔 @ghs_amar_uth
🔹رویدادهای فرهنگی دانشگاه تربت‌حیدریه
🆔 @farhangithu
تعداد بازدید:
246
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal