۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
Saturday, April 20, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
1400/10/25
جلسه پنجم شورای مرکزی با حضور استاد مشاور محترم جناب آقای دکتر فرزادمهر و اعضای انجمن علمی در تاریخ 14001021 بصورت مجازی برگزار گردید.
به گزارش دبیر انجمن علمی مهندسی طبیعت جلسه پنجم شورای مرکزی با حضور استاد مشاور محترم جناب آقای دکتر فرزادمهر و اعضای انجمن علمی در تاریخ 14001021 بصورت مجازی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه استاد مشاور انجمن علمی آقای دکتر فرزادمهر در خصوص اهمیت منابع طبیعی و برگزاری کارگاه ها در راستای چالش های طبیعت و نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی مطالبی بیان کردند. وی افزود که رسالت انجمن علمی حفظ طبیعت و منابع طبیعی بایستی باشد و کارگاه ها هدفمند و درراستای ارتقاء سطح علمی دانشجویان باشد.
در ادامه این جلسه دبیر انجمن گزارش فعالیت های صورت گرفته را اعلام نمودند. وی افزود در شرایط آموزش مجازی که خلأ آموزش های عملی دانشجویان احساس می شود بنابراین بایستی این خلا را پر کرد یکی از راه هایی که بتوان این خلأ را پر کرد آموزش مجازی از طریق انجمن های علمی است که دانشجویان از کارگاه های آموزشی استفاده کنند. در ادامه جلسه در ارتباط با برگزاری مسابقه ها و کارگاه های جدید مشورت شد و برای برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف از جمله: ENVI ،GIS ،SPSS، وبینار گیاهان دارویی، مدل سازی رویشگاه گونه های مختلف و... برای هماهنگی با اساتید محترم در دستور کار قرار گرفت. در نهایت برای هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در دانشگاه مطالبی ذکر گردید.
انجمن علمی مهندسی طبیعت دانشگاه تربت‌حیدریه
🆔 @NaturalEngineeringTH
رویدادهای فرهنگی دانشگاه تربت‌حیدریه
🆔 @farhangithu
تعداد بازدید:
306
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal