۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
Saturday, April 20, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
25
خرداد
1400
برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه

همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ولی نعمتمون آقا علی ابن موسی الرضا (ع) و بنا به پیشنهاد استانداری خراسان رضوی و فرمانداری شهرستان مبنی بر گرامیداشت این روز و پاسداشت دختران عزیز همکاران و پرسنل سازمان ها و ادارات، دانشگاه تربت حیدریه بنا به پیشنهاد معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و تصویب در جلسه شورای فرهنگی، اقدام به برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با دعوت از همکاران و پرسنل محترم دانشگاه، کارکنان و کارمندان بزرگوار و اساتید عضو هیأت علمی به همراه خانواده های عزیز ایشان نمود.

این برنامه در روز دوشنبه مورخ 1400/03/24ساعت 18 الی 20 در سالن همایش های زنده یاد محمود کریمی دانشگاه و با حضور خانواده بزرگ دانشگاه تربت حیدریه برگزار گردید. در این برنامه  دکتر احسان عظیمی راد معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن خیرمقدم به اعضاء، برپایی این گونه برنامه ها را در افزایش انگیزه در پرسنل محترم دانشگاه و قدردانی از زحمات خانواده های بزرگوار ایشان مناسب و از وظایف حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی اعلام نمود.

در ادامه دکتر فتحی ریاست دانشگاه در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، از خانواده های همکاران در همراهی با ایشان و تأثیرگذاری در افزایش فعالیت های مؤثر ایشان در رشد دانشگاه تربت حیدریه تقدیر نمود.

در این مراسم حجه الاسلام مطهری معروف به شیخ جایزه در شهرستان نیز با برگزاری برنامه شاد و مفرح با دعوت از دختران عزیز بر روی سن و برگزاری مسابقه و دادن جایزه، فضایی شاد و بانشاط را ایجاد نمود. این برنامه جشن با اجرای موسیقی سنتی و پخش کلیپ های مختلف و مولودی خوانی برادر اسدنیا ادامه یافت و در پایان مراسم تقدیر از دختران همکاران عزیز با دعوت از ایشان بر روی سن و ارائه هدیه به بزرگواران به عمل آمد.

  • عکس_0
  • عکس_1
  • عکس_2
  • عکس_3
  • عکس_4
  • عکس_0

تعداد بازدید:
1541
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal