۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
Saturday, April 20, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
30
خرداد
1400
اطلاعیه امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399
دانشجویان گرامی؛ با عرض سلام و خسته نباشید، با توجه به شرایط ویژه کشور و در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، امتحانات پایان‌ترم نیمسال دوم 1400-1399 به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. برای آمادگی هر چه بیشتر جهت شرکت در آزمون‌های پایان نیمسال جاری لطفاً به نکات زیر توجه ویژه مبذول فرمایید:
1- شرکت دانشجو در آزمون هر درس الزامی است؛ چنانچه دانشجو در آزمون شرکت ننماید، برای وی غیبت امتحانی ثبت شده و مشمول مقررات مربوطه خواهد بود.
2-با توجه به تنظیم مدت زمان انجام آزمون هر درس در سامانه توسط استاد، لازم است دانشجو به‌موقع و بدون تأخیر در جلسه آزمون شرکت نماید. پیشنهاد می‌شود حداقل 15 دقیقه قبل از شروع آزمون وارد سامانه شوید.
3- برای برگزاری آزمون و ایجاد تمرکز بهتر، مکان آرامی را برای پاسخگویی به سؤالات در نظر گرفته و لوازم‌التحریر لازم و برگه سفید به میزان کافی همراه داشته باشید.
4- نسبت به دسترسی پایدار به اینترنت برای ورود به سامانه امتحانات اطمینان حاصل کنید. درصورت استفاده از اینترنت وای-فای، با توجه به احتمال هرگونه اختلال اینترنتی، از اینترنت موبایل به‌عنوان پشتیبان استفاده شود.
5- به جهت کاهش نیاز به برق در زمان برگزاری آزمون، حتماً چند ساعت پیش از برگزاری آزمون، از شارژ کامل لپ‌تاپ و گوشی همراه خود مطمئن شوید.
6-هرگونه تخطی و نقض سلامت برگزاری آزمون، موجب ارجاع موضوع به کمیته انضباطی دانشگاه شده و مطابق مقررات برخورد قانونی صورت خواهد گرفت (مقررات انظباطی امتحانات مجازی در اطلاعیه آتی منتشر خواهد شد).
7-زمان‌بندی دانشجو در پاسخ‌دهی به سؤالات به‌گونه‌ای مدیریت شود که قبل از پایان مهلت آزمون پاسخنامه تکمیل گردد.
 معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه 


    تعداد بازدید:
    728
    نویسنده:
    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    سایر خبرها
    Powered by DorsaPortal