۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
Saturday, April 20, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
9
آذر
1400
جلسه نظارت و ارزیابی میدانی مسئولین سازمان بسیج اساتید کشور و استان خراسان رضوی از فعالیت های کانون بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه
جلسه نظارت و ارزیابی میدانی مسئولین سازمان بسیج اساتید کشور و استان خراسان رضوی از فعالیت های کانون بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان تربت حیدریه در روز دوشنبه 8 آذرماه 1400 در محل سالن شهید سردار سلیمانی با حضور دکتر شریفی دبیر محترم اشراف سازمان بسیج اساتید کشور، جناب سرهنگ صبوری جانشین محترم سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی، دکتر رجبی معاون محترم نظارت و ارزیابی سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی، دکتر فتحی ریاست محترم دانشگاه تربت حیدریه، دکتر عظیمی راد مسئول محترم بسیج اساتید شهرستان و اعضای محترم کانون بسیج اساتید شهرستان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر فتحی ریاست دانشگاه تربت حیدریه ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان جلسه عنوان نمود:
مفتخریم که از راهنمایی ها و برنامه هایی که اجرا شده در طول سالیان گذشته در شهرستان تربت حیدریه در سطح بسیج اساتید شهرستان بویژه از زمانی که جناب آقای دکتر عظیمی راد معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه مسئولیت کانون بسیج اساتید شهرستان را تقبل کردند کارهای بسیار با ارزشی که از جمله  تشکیل بسیج دانشگاهیان شهرستان هست انجام شده که امیدوارم با راهنمایی های شما بزرگواران و انتقال تجربه، کیفیت فعالیت ها افزایش پیدا کند. و ما نیز وظیفه خودمان میدانیم در دانشگاه دولتی شهرستان در حد بضاعت دانشگاه در سطح بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان از فعالیت های بسیج حمایت کنیم.
دکتر عظیمی راد معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تربت حیدریه و مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان  در ابتدا ضمن معرفی اعضای کانون بسیج اساتید شهرستان از ریاست دانشگاه جناب آقای دکتر فتحی به دلیل حمایت های بی شائبه ایشان در راستای انجام هر چه بهتر فعالیت های بسیج دانشگاهیان تقدیر نمود و سپس به ارائه گزارش عملکرد کانون بسیج اساتید شهرستان طی یکسال گذشته پرداخت.
دکتر عظیمی راد ضمن تشریح اهداف کوتاه مدت و میان مدت بسیج اساتید به شرح ارائه فعالیت های تخصصی و تشکیل قرارگاه روشنگری و بصیرت افزایی در ایام انتخابات ریاست جمهوری پرداخت. ایشان به نقش آفرینی بسیج اساتید در هیات اندیشه ورز شهرستان نیز اشاره نمود.
در ادامه سایت بسیج اساتید شهرستان که به تازگی راه اندازی شده و کلیه عملکرد و فعالیت های بسیج اساتید شهرستان را منعکس می نماید توسط آقای مهندس توسن معرفی گردید.
سپس حاضرین در خصوص عملکرد بسیج اساتید در دانشگاه های شهرستان مطالبی را مطرح نمودند.
در ادامه جناب آقای دکتر شریفی دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تقدیر از مسئولین بسیج اساتید شهرستان تربت حیدریه به جهت اقدامات شایسته، در خصوص استقلال کانون بسیج اساتید شهرستان تربت حیدریه مواردی را مطرح نمود و به این نکته که مسئولین بسیج اساتید با مدیران متناظر در مراکز استان و تهران ارتباط و تعامل بگیرند اشاره نمود.
ایشان به اینکه فعالیت ها در قالب قوانین و قواعد صورت گیرد و به فرمایشات مقام معظم رهبری که دستاوردها را انعکاس و معرفی کنید اشاره نمود و به کیفی سازی جلسات و مصوبات تاکید نمود واینکه از تعدد جلسات پرهیز کنیم، به فرمایشات آقا عمل کنیم.
در پایان جناب سرهنگ صبوری جانشین محترم سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی به اینکه کمیسیون جذب راه اندازی شده و به اقتضای شهرستان کمیسیون جذب در برنامه های شهرستان باشد اشاره نمود و اینکه مجموعه ای از تالیفات اساتید بسیجی در استان داشته باشیم تا بتوانیم با راه اندازی نمایشگاهی این تالیفات را به دید عموم بگذاریم.
جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

  • عکس_0
  • عکس_1
  • عکس_2
  • عکس_0
  • عکس_1
  • عکس_2

تعداد بازدید:
614
نویسنده:
روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal