۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
Thursday, November 21, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
گروه پژوهشی اقتصاد و بازاریابی
یکی از چالش های مهم صنعت زعفران، عدم دسترسی پایدار به بازارهای جهانی است. مهمترین وظیفه گروه تخصصی اقتصاد و بازاریابی مطالعه مشکلات موجود در زنجیره تولید زعفران و ارائه راهکارهای بهبود وضعیت موجود است. این گروه وظیفه دارد تا مقدمات ثبت برند جهانی زعفران با نام ایران را با کمک همه شرکت ها و سازمان‌های فعال در این حوزه فراهم سازد.
اولویت های پژوهشی این گروه به شرح ذیل میباشد:

ارزیابی جامع اقتصادی کشت و کار زعفران در قطب‌های تولید زعفران ایران
شناسایی و تدوین راهکارهای توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری زعفران در ایران
کاربرد اقتصاد دیجیتال در توسعه صنعت زعفران
تدوین راهکارهای عملیاتی گسترش و بهبود دسترسی مستقیم بازارهای هدف صادراتی
تامین مالی و مدیریت ریسک در صنعت زعفران
تحلیل اثرات بورس زعفران بر اقتصاد، بخش کشاورزی و زعفرانکاران
تحلیل مکانی و زمانی آب مجازی زعفران در مناطق زعفران خیز ایران
تحلیل بازار نیروی کار زعفران در قطبهای تولید زعفران ایران
تحلیل اقتصادی اثر تحقیقات کشاورزی بر عملکرد زعفران
واکاوی مولفه های اقتصادی و اجتماعی کشاورزی ارگانیک زعفران
تدوین راهکارهای عملیاتی برای قرارگیری محصول زعفران در اولویت‌های صادراتی
شناسایی راهکارهای عملیاتی بهبود ارزش افزوده زنجیره تولید زعفران در ایران
ایجاد سامانه اطلاعاتی برای زعفرانکاران سراسر کشور
شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی زعفران ایران در جهان
شناسایی عوامل موثر بر مصرف داخلی و منطقه‌ای زعفران
شناسایی راهکارهای عملیاتی برندسازی زعفران ایران
طراحی الگوی منطقه‌ای بازاریابی مطلوب زعفران
تحلیل حاشیه بازاریابی زعفران در مناطق زعفران خیز ایران
نقش زعفران در رونق اشتغال و توسعه روستایی
بررسی جایگاه زنان روستایی در صنعت زعفران ایران
تاریخ به روز رسانی:
1400/10/13
تعداد بازدید:
197
Powered by DorsaPortal