۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
Thursday, March 28, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
1
بهمن
1401
برگزاری جلسه کمیته جذب دانشجویان مستعد با حضور معاون آموزشی دوره متوسطه آموزش و پرورش شهرستان
به گزارش دبیر کمیته جذب دانشجویان مستعد، جلسه‌ای با حضور هیأت رئیسه دانشگاه، اعضای کمیته جذب دانشجویان مستعد، معاون و کارشناسان آموزشی دوره متوسطه آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر عباس خاشعی سیوکی، رئیس دانشگاه تربت حیدریه، به گزارش مهمترین اهداف کمیته جذب دانشجو اشاره نموده و افزود: در سال اخیر اقدامات شایسته‌ای برای جذب دانشجویان مستعد شده است که انشالله با اقدامات این کمیته، دسترسی به نتایج مطلوب میسر خواهد شد.
در ادامه جلسه دکتر علی کوچی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه، به گزارش اقدامات انجام شده توسط کمیته جذب دانشجو پرداخت و با معرفی اعضای جدید کمیته جذب، به اقدامات آتی این کمیته اشاره نمود و از مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت همکاری در برگزاری مراسم‌های مختلف دانشگاه تقدیر ویژه نمود.
دکتر محمودی معاون دوره متوسطه آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه، به ارائه آمار دانش‌آموزان دوره متوسطه شهرستان تربت حیدریه در رشته‌های مختلف پرداخت که مقرر شد در دستور کار کمیته جذب دانشجو قرار گیرد. همچنین گزارش اقدامات مشترک انجام شده فی مابین اداره آموزش و پرورش شهرستان و دانشگاه تربت حیدریه، بخش دیگری از نکات ارائه شده توسط ایشان بود.
ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم درخصوص آمار ارائه شده توسط معاون آموزشی آموزش و پرورش، توسط اعضای کمیته جذب، بخش دیگری از این مراسم بود که مقرر شد در جلسات بعدی به تفصیل مورد بررسی قرار گیرد. 
در پایان جلسه از همکاران حوزه معاونت آموزشی آموزش و پرورش: دکتر محمودی و آقایان: آقابیگی، امانی، میرزایی، آزادی تقدیر بعمل آمد.
 
 


    تعداد بازدید:
    812
    نویسنده:
    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal