۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
Saturday, April 20, 2024
سال ۱۴۰۰ تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها
جستجو
4
تير
1401
نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان در روزهای 26 الی 28 اردیبهشت‌ماه 1401 در دانشگاه تربت‌حیدریه برگزار گردید.
به گزارش خبری عاطفه نجیب، مسئول واحد خبرنگاری تشکیلات: نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان با محوریت تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربت‌حیدریه و با همکاری انجمن‌های علمی صنایع، مکانیک، رباتیک و دفتر ارتباط با صنعت برگزار شد.
عاطفه نجیب گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان از جمله مقالات علمی، ماشین‌آلات کشاورزی و... به نمایش گذاشته شد.
وی افزود: مقالات علمی ارائه شده در نمایشگاه با موضوعات بحران آب و کنترل منابع آبی کشور، بررسی عوامل موثر بر شاخص آلودگی هوا با استفاده از نرم‌افزار Vensim و... ، همچنین ماشین‌آلات کشاورزی از قبیل بوجاری حبوبات و مرکبات که توسط مهندس رضا نجفی، فارغ‌التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه تربت‌حیدریه، اختراع شده‌اند، ارائه گردید.
وی در ادامه گفت: مراسم اختتامیه این نمایشگاه نیز در تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه 1401 در سالن ایثارگران دانشگاه دولتی تربت‌حیدریه برگزار گردید.
در این مراسم جناب آقای دکتر خاشعی؛ ریاست دانشگاه، جناب آقای دکتر کوچی؛ معاون آموزشی و پژوهشی، جناب آقای دکتر قریب؛ مدیرگروه مکانیک و صنایع و جناب آقای دکتر احمدیان؛ مدیرگروه کشاورزی به بیان نکاتی از جمله اهمیت حمایت از کارآفرینان پرداختند.
نجیب در پایان گفت: در مراسم اختتامیه از دبیرکل تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و دبیران انجمن‌های علمی مهندسی صنایع، مکانیک و رباتیک و همچنین مهندس رضا نجفی تقدیر به عمل آمد.

  • نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی_0
  • نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی_0
  • نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی_0
  • نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی_0
  • نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی_0
  • نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی_0

تعداد بازدید:
508
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal