۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
Friday, April 26, 2024
سال ۱۴۰۰ تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها
جستجو
21
شهريور
1401
بیست و سومین نشست سالانه اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور
به گزارش عاطفه نجیب، مسئول واحد خبرنگاری، بیست و سومین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در شهر فرهنگی_تاریخی اصفهان برگزار شد. پس‌ از اتمام دوره طی مصاحبه‌ای دبیر تشکیلات دانشگاه سخن خود را اینگونه آغاز کرد:
شعار امسال در نشست “حیات عدالت، حکمرانی با درایت و صداقت” بود. ما معتقدیم به‌عنوان یک جریان دانشجویی فلسفه و رسالت حضور ما در اجتماع، پیگیری و مطالبه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است که در این بین آن آرمانی که جمهوری اسلامی برای آن قد علم کرد و بلند شد، آرمان عدالت بود که نسبت به سایر آرمان‌ها در وضعیت نامناسب‌تری قرار دارد.
یزدانی خاطرنشان کرد: بنا به دعوت اتحادیه و فرصتی که پیش آمد این مهم میسر شد و بنده به همراه هیئتی 5 نفره از مسئولین انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در این نشست حضور به عمل رساندیم. البته در این نشست علاوه بر برگزاری کمسیون‌های آموزشی، فرهنگی، روابط عمومی، سیاسی‌ و تشکیلات، هر دفتر می‌بایست فعالیت‌های خود را در غرفه‌ای برای سایران در معرض بازدید قرار می‌داد که دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربت‌حیدریه نیز در این نمایشگاه غرفه‌ایی به خود اختصاص داده‌بود.
عاطفه یزدانی افزود: در روز پایانی نشست جلسه شورای عمومی برگزار گردید. در این جلسه برخی از دفاتر سراسر کشور برای عضویت در اتحادیه ارائه مختصری داشتند که دفتر تربت‌حیدریه هم از این گروه مستثنا نبود. به حمدالله مباحث مطرح شده در شواری عمومی، نظر اعضا اتحادیه را به خود جلب کرد و پس از 3 سال تلاش بی‌وقفه شورای مرکزی اکنون انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تربت‌حیدریه و ادوار تشکیلات؛ دفتر تربت‌حیدریه عضو رسمی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور شد.
وی در پایان افزود: امید است اعضای تشکیلات بیش از پیش به فعالیت‌های خود در راه تحقق آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی ادامه دهند.
🔸رویدادهای فرهنگی دانشگاه تربت‌حیدریه
@farhangithu
🔹دانشگاه دولتی تربت‌حیدریه
🔹انجمن اسلامی دانشجویان مستقل
@mostaghel_thu


    تعداد بازدید:
    431
    نویسنده:
    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal