۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
Saturday, April 27, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
24
خرداد
1400
مراسم تقدیر از کارکنان حوزه آموزش دانشگاه به مناسبت هفته سرآمدی آموزش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه، روز 23 خردادماه همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و به مناسبت دهه سرآمدی آموزش، مراسم تجلیل از کارکنان حوزه آموزش با حضور هیات رئیسه محترم دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر فتحی ریاست محترم دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاش های بی دریغ و دلسوزانه کلیه کارکنان حوزه آموزش در سال 139به خصوص در شرایط مجازی بودن فرآیند آموزش و خدمات آموزشی، بیان داشتند در طول سال گذشته با توجه به عدم حضور دانشجویان، شاهد عملکرد موفقیت آمیز حوزه آموزش دانشگاه در اجرای فرآیندهای مختلف آموزشی به صورت مجازی بودیم. ایجاد میزخدمات غیرحضوری سامانه آموزش در کنار حضور عملکرد موفق سامانه آموزش مجازی با همکاری حوزه محترم فاوا و الکترونیکی شدن کلیه خدمات آموزشی از جمله خدمات ارزنده حوزه محترم آموزش در سال 1399 بوده است.

در ادامه اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه به تقدیر از عوامل محترم حوزه آموزش پرداختند و در انتهای جلسه دکتر صالحان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه، ضمن تشکر از کارکنان این حوزه، غیرحضوری شدن بسیاری از خدمات آموزشی از جمله میز خدمات الکترونیکی، فارغ التحصیلی و تسویه حساب بصورت الکترونیکی، اجرای کامل و دقیق مقررات آموزشی ابلاغی وزارت عتف ویژه شرایط کرونا و ... از جمله این موارد بوده است.


  • عکس_0
  • عکس_1

تعداد بازدید:
631
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal