۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
Saturday, April 27, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
30
اسفند
1399
پیام تبریک معاونت آموزشی و پژوهشی به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1400
خداوند منان را سپاسگزارم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم. در شرایطی که شیوع گسترده بیماری کرونا طی مسیر زندگی را دشوار می نمود، کار و تلاش همکاران گرامی در حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی این راه را همچون همیشه هموار کرد تا سالی دیگر را سپری نماییم.
حوزه آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه در سالی که گذشت، آزمون‌های مختلفی را پشت سرگذاشت که بحمدالله با هوشیاری، خردمندی و همدلی همه ارکان دانشگاه از دانشجویان عزیز، اساتید گرانقدر و کارکنان فهیم، همه‌ی آن دشواری‌ها و تهدیدها به فرصت‌هایی کم‌نظیر و خاطراتی شیرین بدل شد. در صدر همه‌ی این رویدادها، فرآیند آموزش مجازی بود که با تلاش بی‌وقفه‌ی اساتید، دانشجویان و کارکنان حوزه آموزش در سطح قابل قبولی به سرانجام رسید. کسب رتبه برتر و مطلوب کشوری در زمینه رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در امر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و نیز برگزاری باشکوه پنجمین کنفرانس ملی کاربرد فناوری‌های نوین در علوم مهندسی، در کنار افزایش تعداد دانشجویان ثبت‌نامی دانشگاه در سال 1399، همه و همه مرهون تلاش‌هایی بود که از آن یاد شد.
دانشجویان گرامی، اساتید بزرگوار و کارکنان معزز خانواده‌ی پر مهر دانشگاه تربت حیدریه، ایمان دارم که اگر همدلی و همراهی تک تک شما عزیزان نبود گذر از دشواری‌ها، سخت‌تر و شاید ناممکن بود. بر خود واجب می‌دانم ضمن سپاس و قدردانی از تلاش‌های ارزشمندتان فرا رسیدن سال نو را خدمت اعضای محترم هیات علمی، کارکنان گرانقدر و دانشجویان عزیز، تبریک عرض نموده و شادی و سلامتی‌تان را از درگاه حضرت حق مسئلت نمایم.


    تعداد بازدید:
    519
    نویسنده:
    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal