درخواست لغو تعهد آموزش رایگان
نحوه شرکت در کلاسهای مجازی
جهت آشنایی با نحوه شرکت در کلاسهای مجازی به صفحه آموزش مجازی مراجعه نمایید.
درصورت بروز هرگونه مشکل یا سؤال میتوانید با داخلی 182 (کارشناس امور کلاسها) تماس حاصل فرمایید.
نحوه ثبت و پیگیری درخواست الکترونیکی در سامانه آموزش
جهت آشنایی با نحوه ثبت و پیگیری درخواستهای الکترونیکی در سامانه آموزش این فایل را دانلود نمایید.
معرفی برخی درخواستهای آموزشی که در سامانه آموزش بهصورت الکترونیکی امکانپذیر میباشد:
انتخاب واحد دانشجویان ترم 5 کاردانی و کارشناسی ناپیوسته / ترم 9 کارشناسی پیوسته
جهت انتخاب واحد نیاز به ثبت درخواست تمدید سنوات ندارند و امکان انتخاب واحد برای خود دانشجو فراهم میباشد.
درخواست انتخاب واحد دانشجویان دارای مجوز کمیسیون موارد خاص
کلیه دانشجویانی که در ترم های گذشته و یا ترم جاری، با اخذ مجوز از کمیسیون موارد خاص ادامه تحصیل می دهند نیازی به مراجعه حضوری جهت انتخاب واحد ندارند و می توانند از طریق درخواست "انتخاب واحد با مجوز کمیسیون" ، تصویر مجوز کمیسیون و دروس انتخابی خود را ارسال نمایند تا پس از تایید مدیر گروه و طی سایر مراحل، انتخاب واحد توسط کارشناس گروه انجام گردد. البته رعایت قوانین انتخاب واحد، از جمله: رعایت پیش نیازی، سقف واحد و ... و نیز پیگیری لازم تا ثبت نهایی انتخاب واحد به عهده دانشجو می باشد، لذا بایستی گردش کار انتخاب واحد و نیز تاییدیه ترم خود را بررسی نمائید تا از مشکلاتی که حین انتخاب واحد پیش می آید از جمله : تداخل کلاسی، عدم وجود ظرفیت خالی و ... مطلع گردید.
نکته مهم: وارد کردن نامه مجوز کمیسیون فقط برای دانشجویانی الزامی است که از طریق سامانه سجاد اقدام کرده باشند و میتوانند از ط ریق اسکرین شات از صفحه موافقت با ادامه تحصیل، آن را در صفحه بارگذاری نمایند. برای سایر دانشجویان الزامی به بارگذاری نامه مجوز کمیسیون نمیباشد.
همچنین جهت اطلاع از نحوه ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص در سامانه سجاد روی لینک زیر کلیک نمایید
http://www.torbath.ac.ir/page-farhangi/fa/2/form/pId112
درخواست انتخاب واحد دانشجویان سنواتی
این درخواست ویژه دانشجویان 10 مقطع کارشناسی پیوسته میباشد:
این دانشجویان نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه جهت انتخاب واحد ندارند و می توانند از طریق درخواست "تمدید سنوات" ، دروس انتخابی خود را ارسال نمایند تا پس از تایید مدیر گروه و طی سایر مراحل، انتخاب واحد توسط کارشناس گروه انجام گردد.
البته رعایت قوانین انتخاب واحد، از جمله: رعایت پیش نیازی، سقف واحد و ... و نیز پیگیری لازم تا ثبت نهایی انتخاب واحد به عهده دانشجو می باشد، لذا بایستی گردش کار انتخاب واحد و نیز تاییدیه ترم خود را بررسی نمائید تا از مشکلاتی که حین انتخاب واحد پیش می آید از جمله : تداخل کلاسی، عدم وجود ظرفیت خالی و ... مطلع گردید.
درخواست اخذ درس معرفی به استاد
اخذ درس معرفی به استاد درصورتی ممکن است که دانشجو تمامی واحدهای درسی خود را گذرانده باشد (شامل پروژه، کارآموزی و ...) و جهت فارغالتحصیلی فقط 2 درس نظری دیگر برای وی باقیمانده باشد.
لازم به ذکر است نمرات قبلی دانشجو باید امضا دیجیتال شده باشد.
تذکر: آخرین مهلت ثبت نمره درس معرفی به استاد، 21 روز (3 هفته) پس از اخذ آن میباشد.
درخواست اخذ درس معرفی به استاد برای دانشجویان دارای مجوز کمیسیون موارد خاص
درصورتیکه دانشجو برای ادامه تحصیل نیاز به مجوز کمیسیون موارد خاص داشته باشد و جهت فارغالتحصیلی امکان اخذ درس معرفی به استاد داشته باشد، بایستی از طریق این گزینه اقدام نماید. لازم به ذکر است جهت این درخواست، بارگذاری نامه مجوز کمیسیون موارد خاص الزامی است.
تذکر: آخرین مهلت ثبت نمره درس معرفی به استاد، 21 روز (3 هفته) پس از اخذ آن میباشد.
درخواست تمدید سنوات برای دانشجویان دارای مجوز کمیسیون موارد خاص
درصورتیکه دانشجو برای ادامه تحصیل نیاز به مجوز کمیسیون موارد خاص داشته باشد و همچنین تمدید سنوات داشته باشد، بایستی از طریق این گزینه اقدام نماید. لازم به ذکر است جهت این درخواست، بارگذاری نامه مجوز کمیسیون موارد خاص الزامی است.
درخواست انتخاب واحد مازاد (ویژه دانشجویان ترم آخر و یا دانشجویان ممتاز)
دانشجویان ترم آخر و ممتاز (معدل بالای 17 در ترم گذشته) درصورت تایید گروه آموزشی میتوانند تا سقف 24 واحد درسی را انتخاب نمایند.
درخواست ارائه درس مجازی (ویژه دانشجویان ترم آخر)
شرایط اخذ درس مجازی:
اخذ درس مجازی صرفاً در شرایطی امکان پذیر است که دانشجو با اخذ آن درس در ترم جاری واجد شرایط فارغالتحصیلی گردد.
درس مورد نظر نباید بهصورت حضوری ارائه شده باشد و یا درصورت ارائه تداخل داشته باشد.
درخواست مرخصی تحصیلی
درخواست مرخصی تحصیلی در بازه انتخاب واحد بوده و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته بهمدت 2 نیمسال و برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بهمدت یک نیمسال امکانپذیر است.
درخواست حذف ترم
درخواست حذف ترم مربوط به پس از بازه انتخاب واحد بوده و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته بهمدت 2 نیمسال و برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بهمدت یک نیمسال امکانپذیر است.
نحوه درخواست مدرک معادل کاردانی
1-دانشجو باید در فرم اشکالات آموزشی، درخواست مدرک معادل کاردانی را جهت طرح در شورای آموزشی دانشگاه، به مدیرگروه خود ارائه نماید.
2-درصورت تأیید درخواست در شورای آموزش، دانشجو باید در پرتال آموزشی خود درخواست تسویه حساب و فارغالتحصیلی را درج نماید.
درخواست مرخصی پزشکی و زایمان
درخواست همنیازی دروس (ویژه دانشجویان ترم آخر)
درخواست بررسی پرونده ویژه دانشجویان سال آخر
درخواست برگشت شهریه
درخواست اعاده به تحصیل
درخواست گواهی اشتغال به تحصیل