۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
Saturday, July 27, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
1399/06/14
نحوه انتخاب واحد دانشجویان دارای مجوز کمیسیون موارد خاص

کلیه دانشجویانی که در ترم های گذشته و یا ترم جاری، با اخذ مجوز از کمیسیون موارد خاص ادامه تحصیل می دهند نیازی به مراجعه حضوری جهت انتخاب واحد ندارند و می‌توانند از طریق درخواست "انتخاب واحد با مجوز کمیسیون" ، تصویر مجوز کمیسیون و دروس انتخابی خود را ارسال نمایند تا پس از تایید مدیر گروه و طی سایر مراحل، انتخاب واحد توسط کارشناس گروه انجام گردد.
 
البته رعایت قوانین انتخاب واحد، از جمله: رعایت پیش نیازی، سقف واحد و ... و نیز پیگیری لازم تا ثبت نهایی انتخاب واحد به عهده دانشجو می باشد، لذا بایستی گردش کار انتخاب واحد و نیز تاییدیه ترم خود را بررسی نمائید تا از مشکلاتی که حین انتخاب واحد پیش می آید از جمله : تداخل کلاسی، عدم وجود ظرفیت خالی و ... مطلع گردید.
 
نکته مهم:
وارد کردن نامه مجوز کمیسیون فقط برای دانشجویانی الزامی است که از طریق سامانه سجاد اقدام کرده باشند و می‌توانند از ط ریق اسکرین شات از صفحه موافقت با ادامه تحصیل، آن را در صفحه بارگذاری نمایند. برای سایر دانشجویان الزامی به بارگذاری نامه مجوز کمیسیون نمی‌باشد.
 

جهت آشنایی با نحوه ثبت و پیگیری درخواست‌های الکترونیکی در پرتال آموزشی خود می‌توانید به میز خدمات الکترونیک حوزه آموزش (بخش راهنمای دانشجویان) مراجعه نمایید.

جهت آشنایی با نحوه اخذ مجوز کمیسیون موارد خاص روی این لینک کلیک نمایید. 
 

تعداد بازدید:
1261
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:16
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal