۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
Wednesday, July 3, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
1402/10/11
ورکشاپ تخصصی آموزشی و پژوهشی ویژه دانشجویان استعداد درخشان برگزار شد
به گزارش حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی کارگاه تخصصی مهارتی ویژه دانشجویان استعداد درخشان در روز یکشنبه 10 دی 1402 با هدف آشنایی دانشجویان با محورهای روز آموزشی، پژوهشی و مهارتی برگزار گردید. 
در ابتدای جلسه دکتر عباس خاشعی سیوکی ریاست محترم دانشگاه، ضمن تشکر از کمیته جذب دانشجویان مستعد به جهت برگزاری جلسه جهت توسعه مهارت‌های دانشجویان استعداد درخشان، درخصوص نقش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات و بهبود مسائل جامعه تأکید کرده و از آن‌ها خواستند با نگاه ویژه به حوزه پژوهش، نقش فعالی در مجامع علمی داشته باشند.
 
در ادامه جلسه دکتر علی کوچی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه به ارائه ورکشاپ تخصصی در زمینه از یادگیری مهارت تا مهارت یادگیری پرداختند و با بهره‌گیری از آیات قرآن و بیان مطالعات موردی، درخصوص تعدادی از دانشجویان موفق در دوره تحصیلات تکمیلی، مثال‌هایی ارائه شد.
 
در ادامه جلسه، دکتر تکتم محتشمی، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه به ارائه ورکشاپ درخصوص نقش شرکت‌های کوچک و متوسط در ایجاد فرصت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: کشور آلمان) پرداختند. ذکر مواردی پیرامون رزومه نویسی موفق جهت ارتباط مناسب با صاحبان مشاغل و صنایع، از دیگر موارد اشاره شده توسط ایشان بود.
 
در ادامه جلسه مهندس ایمان ذباح، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و استاد مدعو گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربت حیدریه، به بیان نقش هوش مصنوعی در ایجاد فرصت‌های کارآفرینی و پژوهشی پرداختند و به جایگاه هوش مصنوعی در علوم مختلف در سال‌های آتی اشاره نمودند.
 
در پایان جلسه، از دانشجویان استعداد درخشان تقدیر بعمل آمد.

تعداد بازدید:
1152
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal