۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۴ مرداد
Wednesday, August 14, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
17
تير
1403
دیدار رئیس دانشگاه تربت حیدریه با رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت عتف
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت‌حیدریه روز یکشنبه 17 تیر 1403 رئیس دانشگاه تربت حیدریه با رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت عتف دیدار نمود.
ارائه پیشنهاد جذب دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه تربت حیدریه
امروز دکتر خاشعی، رئیس دانشگاه تربت حیدریه، با دکتر امید رضایی‌فر، رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، دیدار و گفتگو کردند. در این جلسه، دکتر گوهری‌منش، مشاور رئیس و دستیار ایشان در امور بین‌الملل، نیز حضور داشت.
در این جلسه، دکتر گوهری‌منش به ارائه پیشنهاده مبسوطی برای جذب دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه تربت حیدریه پرداخت. این پیشنهاده شامل برنامه‌های جامع و راهبردی برای جذب دانشجویان خارجی در مقاطع و رشته‌های مختلف دانشگاه بود.
دکتر خاشعی در ابتدای جلسه، ضمن تشکر از دکتر رضایی‌فر برای فراهم نمودن این فرصت، اظهار داشت: "دانشگاه تربت حیدریه با توجه به رشد و پیشرفت‌های اخیر در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی، امروز آمادگی لازم را دارد تا بتواند به صورت محدود، پذیرای دانشجویان بین‌المللی در مقاطع مختلف و رشته‌های متنوع باشد."
دکتر رضایی‌فر در این دیدار تأکید کرد که مسیر بین‌المللی‌سازی باید به صورت هدفمند انجام شود و از اینکه برخی دانشگاه‌ها این مسیر را به‌طور رها شده در نظر گرفته‌اند، ابراز نگرانی کرد. وی همچنین از تلاش‌های دانشگاه تربت حیدریه برای به‌کارگیری منابع موجود و بالفعل کردن این پتانسیل استقبال کرد.
این دیدار و گفتگو با هدف بررسی و ارزیابی راهکارهای موثر برای تقویت همکاری‌های بین‌المللی و جذب دانشجویان خارجی برگزار شد و نشان‌دهنده عزم دانشگاه تربت حیدریه برای گسترش حضور خود در عرصه بین‌المللی است.

  • ر_0

تعداد بازدید:
735
نویسنده:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal