۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۴ مرداد
Wednesday, August 14, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
22
مرداد
1403
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جامع میان دانشگاه تربت حیدریه و دانشگاه بین‌المللی اهل بیت؛ نقشه‌راهی نوین برای بین‌المللی‌سازی و تقویت روابط آکادمیک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه در روز دوشنبه، 22 مرداد ماه 1403، دانشگاه تربت حیدریه و دانشگاه بین‌المللی اهل بیت (علیهم السلام) گامی مهم در راستای تقویت ارتباطات علمی و پژوهشی با امضای تفاهم‌نامه همکاری برداشتند.

این مراسم در دانشگاه اهل بیت برگزار شد و حضور دکتر عباس خاشعی سیوکی، رئیس دانشگاه تربت حیدریه، و حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید جازاری معموئی، رئیس دانشگاه بین‌المللی اهل بیت، به این رویداد وزین، اعتبار ویژه‌ای بخشید.
در این جلسه، معاون بین‌الملل دانشگاه اهل بیت با ارائه توضیحاتی جامع درباره رویکردها و مأموریت دانشگاه، فرصت‌های همکاری میان دو دانشگاه را برجسته کرد. دکتر خاشعی نیز با اشاره به توانمندی‌های برجسته دانشگاه تربت حیدریه در حوزه‌های کشاورزی و مهندسی، پژوهشکده زعفران را به عنوان یکی از نقاط قوت دانشگاه برای همکاری بالقوه معرفی نمود.
توانمندی‌های تخصصی هر دو دانشگاه در رشته های مهندسی به خصوص مکاترونیک در مقطع کارشناسی ارشد، مسیر توسعه برنامه‌های آموزشی مشترک را هموارتر کرده است. بر این اساس، مقرر شد که دو گروه مربوط در این رشته، جلسات تخصصی بیشتری را برای بررسی و اجرای دوره‌های مشترک برگزار کنند. همچنین، توافق صورت گرفته در این تفاهم‌نامه، بر معرفی و پذیرش دانشجویان بین‌المللی مستعد از سوی دانشگاه اهل بیت به دانشگاه تربت حیدریه تأکید دارد، که این امر می‌تواند به تعمیق همکاری‌های بین‌المللی و تبادل فرهنگی و علمی میان دو نهاد آموزشی منجر شود.
این همکاری نه تنها به توسعه پایدار علمی و فناوری کمک می‌کند بلکه برداشتی جدید و چشم‌انداز روشن‌تری برای تعاملات آکادمیک هر دو دانشگاه به ارمغان خواهد آورد.

  • 01_0
  • 02_0
  • 03_0
  • 04_0
  • 05_0
  • 06_0
  • 07_0
  • 08_0

تعداد بازدید:
218
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal