۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
Saturday, July 27, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
27
تير
1403
نشست هم اندیشی فرهنگی با موضوع روش های تبلیغ در دانشگاه تربت‌حیدریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت‌حیدریه

روز چهارشنبه 27 تیرماه 1403 نشست هم اندیشی فرهنگی با موضوع روش های تبلیغ با حضور دکتر زنگنه نماینده مردم تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین معلمی، امام جمعه تربت‌حیدریه، روسای حوزه های علمیه، روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تربت حیدریه، فعالین فرهنگی، روسای ادارات آموزش و پرورش تربت حیدریه،‌مه ولات و زاوه و روحانیت معزز در سالن جلسات سردار سلیمانی دانشگاه تربت‌حیدریه برگزار گردید.

در ابتدا دکتر خاشعی رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و ابراز خرسندی از برگزاری جلسه با عنوان دغدغه‌مندی مسائل فرهنگی و نشست هم اندیشی فرهنگی با محوریت روش های تبلیغ، عنوان نمود:

با توجه به نسل جوانی که با آن روبرو هستیم که سه ورودی دانشگاه را در زمان بیماری کرونا ندیده بودند و پس از حضور دانشجویان در دانشگاه متوجه شدیم که در حوزه فرهنگی در دانشگاه تربت‌حیدریه جای کار بسیار هست.

دانشگاه تربت‌حیدریه نیاز به ارتباط مستقیم با اساتید حوزه دارد و با عنایت به رایزنی های صورت گرفته این ارتباط برقرار شد و در حال حاضر اساتید حوزه در تبیین مسائل مذهبی و حجاب و عفاف در دانشگاه به ما کمک میکنند.

دکتر خاشعی افزود: در حال حاضر فضاهای خوبی در دانشگاه وجود دارد از قبیل مسجد دانشگاه  و با توجه به برکت حضور شهید گمنام فعالیت های ارزنده فرهنگی با استقبال دانشجویان برگزار می گردد.

دکتر زنگنه نماینده مردم تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در رابطه با اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی ویژه نسل جوان در دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و درمانی عنوان نمود:

ظرفیت خوب حضور روحانیت در شهرستان تربت‌حیدریه بی نظیر و کم نظیر است. با توجه به ظرفیت آماده بالفعل در حوزه و ظرفیت طلبه های تربتی و نیاز مراکز آموزشی و درمانی به این مهم باید از این ظرفیت خوب استفاده شود.

دکتر زنگنه افزود: این جلسه به عنوان یک کارگروه با استفاده از نظرات طلاب و اساتید دانشگاهی تشکیل گردید و باید عملیاتی در راستای انسجام این دو حوزه اقدام شود و از ظرفیت خوب بودجه فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز درمانی و آموزش و پرورش باید استفاده شود و اتفاقاتی خوبی بین جوانان و دانشجویان رخ دهد.

درادامه در خصوص طرح های فرهنگی و تبلیغی فرهنگی که در حال انجام هست توضیحاتی ارائه شد.

 


  • ل_0
  • ل_1
  • ل_2
  • ل_3
  • d_0
  • d_1

تعداد بازدید:
399
نویسنده:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal