۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
Tuesday, July 16, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
19
تير
1403
دکتر محسن زنگنه نماینده مردم شریف شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تربت حیدریه حضور یافت.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت‌حیدریه روز سه‌شنبه 19 تیرماه 1403 دکتر محسن زنگنه نماینده مردم شریف شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تربت حیدریه حضور یافت.
افتتاح مرکز نوآوری و نشست مشترک با اعضای شورای دانشگاه تربت حیدریه،
دکتر زنگنه با حضور در دانشگاه تربت حیدریه، مرکز نوآوری این دانشگاه را افتتاح کرد و با شورای دانشگاه درباره برنامه‌های آینده و تحولات اخیر به بحث و گفتگو پرداخت. صبح روز گذشته، دکتر زنگنه با حضور در دانشگاه تربت حیدریه و استقبال گرم مسئولان و اعضای هیئت علمی، به افتتاح مرکز نوآوری این دانشگاه پرداخت. این مرکز که به منظور حمایت از ایده‌های نوآورانه و تسهیل در اجرای طرح‌های تحقیقاتی و صنعتی تأسیس شده است، گامی مهم در ارتقاء سطح علمی و پژوهشی دانشگاه محسوب می‌شود.
در مراسم افتتاحیه، دکتر زنگنه با تاکید بر اهمیت نوآوری و تحقیقات کاربردی در توسعه علمی و اقتصادی، اظهار داشت: "ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای نوآوری، یکی از اولویت‌های اصلی ما در این دانشگاه است. با افتتاح این مرکز، امیدواریم بتوانیم دانشجویان و پژوهشگران را در مسیر خلاقیت و ایده‌پردازی حمایت کنیم." پس از مراسم افتتاحیه، دکتر زنگنه در نشستی با شورای دانشگاه به بررسی برنامه‌های آینده و مشکلات موجود پرداخت.
دکتر خاشعی، رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه، در این نشست نکاتی درباره برنامه‌های آتی دانشگاه از جمله برنامه هفتم توسعه، جذب دانشجویان بین‌المللی و نیاز به همکاری بیشتر با صنعت و جامعه مطرح کرد. دکتر خاشعی ضمن اشاره به تغییرات اخیر در آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی، تاکید کرد: "افزایش مدت زمان پیمانی از دو سال به سه سال و تغییرات در وضعیت استخدامی برای ارتقاء به استادی، از جمله اقداماتی است که در راستای بهبود کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صورت گرفته است." در ادامه این جلسه، بحث‌هایی نیز درباره پژوهشکده زعفران و نقش آن در حمایت از صنعت زعفران انجام شد.
دکتر زنگنه با تاکید بر همکاری‌های بین‌المللی و افزایش تبادلات علمی با کشورهای دیگر، اظهار داشت: "پژوهشکده زعفران نقش مهمی در ارتقاء صنعت زعفران ایران دارد و باید با برنامه‌های حمایتی و تحقیقاتی مناسب، کشاورزان و تاجران این حوزه را یاری دهیم." در پایان این نشست، دکتر زنگنه از برنامه‌های دانشگاه برای برگزاری همایش ملی چشم‌انداز توسعه منطقه تربت حیدریه و راه‌اندازی اندیشکده نوآوری و توسعه پایدار استقبال کرد و بر اهمیت همکاری و مشارکت دانشگاه در توسعه منطقه تاکید کرد.
 

  • ا_0
  • ا_1
  • ا_2
  • ا_3
  • ب_0
  • ب_1

تعداد بازدید:
294
نویسنده:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal