۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۵ مهر
Wednesday, October 16, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
24
مهر
1403
جذب 23 عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه تربت‌حیدریه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت‌حیدریه
در تاریخ دوشنبه 23 مهر 1403، دانشگاه تربت‌حیدریه میزبان نشست صمیمانه‌ای با حضور هیئت رئیسه، مدیران دانشگاه و اعضای جدید هیئت علمی در سالن جلسات شهید سلیمانی بود. این نشست با هدف تبریک و هم‌اندیشی با اعضای جدید هیئت علمی برگزار شد و به بررسی موضوعات مهم دانشگاهی اختصاص داشت.
در آغاز جلسه، دکتر خاشعی، رئیس دانشگاه، ضمن تسلیت به‌مناسبت سالروز وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (س)، به سه رکن اساسی دانشگاه
دانشجویان
اعضای هیئت علمی
 و یاوران علمی اشاره کرد و بر اهمیت این ارکان برای پایداری و موفقیت دانشگاه تأکید نمود.
وی نسبت استاندارد تعداد عضو هیئت علمی به دانشجو را در دانشکده کشاورزی مطلوب دانست و افزود برای رسیدن به این استاندارد در دانشکده فنی و مهندسی هنوز باید تلاش نمود. در حال حاضر 13 عضو هیئت علمی جدید در دانشگاه استخدام شدند و تا پایان سال انشاالله 10 عضو هیئت علمی دیگر جذب خواهند شد.
دکتر خاشعی در ادامه از اعضای هیئت علمی خواست تا با مطالعه دقیق آیین‌نامه‌های مربوط به پایه‌های تشویقی، از این فرصت‌ها برای ارتقاء و تحول در دانشگاه بهره‌برداری کنند. همچنین به نقش پژوهشکده زعفران به عنوان یکی از نقاط قوت دانشگاه در توسعه علمی و اقتصادی منطقه اشاره کرد و از اعضا خواست از این پتانسیل برای ارتقاء سطح پژوهشی استفاده نمایند.
در ادامه، دکتر کوچی، معاون آموزشی و پژوهشی، به اهمیت آموزش و پژوهش پرداخت و توصیه کرد که اعضا به وظایف آموزشی خود توجه ویژه داشته باشند و از فرصت‌های موجود برای ارتقاء حرفه‌ای بهره‌برداری نمایند. وی بر اهمیت به‌روزرسانی صفحات شخصی اعضای هیئت علمی در سایت دانشگاه و استفاده از سامانه‌های علم‌سنجی تأکید کرد و اهمیت مشاوره دانشجویی را یادآور شد.
دکتر صحابی، معاون اداری و مالی، به بررسی مسائل حوزه اداری و مالی پرداخت و از اعضا خواست در مدیریت منابع مالی و اداری دقت و شفافیت بیشتری داشته باشند و به بهترین نحو در مسیر آموزش و پژوهش قدم بردارند.
سپس دکتر احمدیان، معاون دانشجویی و فرهنگی، به موضوعات فرهنگی پرداخت و بر اهمیت حفظ و تقویت ارزش‌های فرهنگی در محیط دانشگاهی تأکید کرد. وی از اعضای هیئت علمی خواست تا با مشارکت فعال در برنامه‌های فرهنگی به ارتقاء سطح فرهنگی دانشگاه کمک کنند.
در پایان، مهندس سعید شجاعی، مدیر مرکز رشد شهرستان، به نقش ارتباط با صنعت و اجرای طرح‌های پژوهشی با همکاری خارج از دانشگاه پرداخت و تأکید کرد که این ارتباطات می‌تواند به توسعه علمی و اقتصادی منطقه کمک کند.

  • ز_0
  • ز_1
  • ز_2
  • ز_3
  • ز_4

تعداد بازدید:
106
نویسنده:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal