۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۵ مهر
Wednesday, October 16, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
24
مهر
1403
نشست هم اندیشی واحدهای فناور مرکز رشد شهرستان تربت حیدریه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت‌حیدریه، روز دوشنبه 23 مهرماه 1403 نشست هم‌اندیشی مدیران واحدهای فناور مرکز رشد تربت حیدریه با حضور ریاست و مدیران دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد. این نشست با هدف بررسی راهکارهای توسعه فناوری و نوآوری در واحدهای فناور و ارتقاء همکاری‌های علمی و پژوهشی میان دانشگاه و این واحدها ترتیب داده شده بود.
 در ابتدای جلسه، دکتر خاشعی رئیس محترم دانشگاه تربت حیدریه ضمن خوشامدگویی به حاضرین، اهمیت ایجاد پیوند نزدیک بین دانشگاه و واحدهای فناور را مورد تاکید قرار داد و از تلاش‌های صورت گرفته در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و کارآفرینی در منطقه قدردانی کرد. سپس، مدیران واحدهای فناور ضمن معرفی خود و واحد به ارائه تجربیات و چالش‌های خود در مسیر راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکارهای فناورانه پرداختند. آن‌ها همچنین از دانشگاه درخواست کردند که در زمینه‌های مشاوره، آموزش، تأمین منابع انسانی و تجهیزات آزمایشگاهی بیشتر حمایت‌های لازم را انجام دهد.
 در پایان این نشست، اعضا به تبادل نظر درباره طرح‌های آینده و همکاری‌های مشترک پرداختند؛ این نشست به‌عنوان گامی موثر در جهت ارتقای سطح فناوری و نوآوری در منطقه و تقویت زیرساخت‌های کارآفرینی تلقی می‌شود.


    تعداد بازدید:
    53
    نویسنده:
    روابط عمومی
    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    سایر خبرها
    Powered by DorsaPortal