۱۴۰۳ شنبه ۵ آبان
Saturday, October 26, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
1
آبان
1403
نشست استراتژیک دانشگاه تربت حیدریه با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای توسعه و پیشرفت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت‌حیدریه
در تاریخ 30 مهر 1403، هیئتی از دانشگاه تربت حیدریه به سرپرستی دکتر خاشعی رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه و با همراهی دکتر زنگنه، نماینده مردم شریف تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی، به تهران سفر کردند تا در جلسه‌ای با دکتر سیمایی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به بررسی و پیگیری مسائل کلیدی دانشگاه بپردازند.
دکتر زنگنه نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت مدیریت جهادی در دانشگاه، نقش دکتر خاشعی را در تکمیل پروژه‌های ناتمام و آغاز پروژه‌های جدید بسیار مؤثر دانست و از حمایت‌های وزارت علوم قدردانی کرد.
در این نشست، دکتر خاشعی به عنوان رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه، گزارشی جامع از وضعیت فعلی و برنامه‌های آینده دانشگاه ارائه کرد. این گزارش شامل دستاوردهای پژوهشی و توسعه عمرانی دانشگاه بود که با استقبال دکتر سیمایی مواجه شد. وزیر علوم با ابراز خرسندی از فعالیت‌های دانشگاه، دستورات مهمی برای صدور مجوز رشته‌های جدید، تخصیص بودجه و تسریع در اتمام پروژه‌های عمرانی صادر کرد.
دکتر سیمایی در این جلسه اظهار داشت: "حضور فعال دانشگاه تربت حیدریه در عرصه‌های پژوهشی و توسعه عمرانی، نویدبخش آینده‌ای روشن برای این دانشگاه است."
دکتر خاشعی نیز با تأکید بر مسئولیت‌های اجتماعی دانشگاه، بیان کرد: "ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت برای حل مسائل منطقه، بخشی از وظایف اصلی ماست و تلاش می‌کنیم در این مسیر موفق باشیم."
این نشست با قدردانی از تلاش‌های دکتر زنگنه برای هماهنگی و همراهی در این دیدارها به پایان رسید و امید است که نتایج این مذاکرات به توسعه و پیشرفت بیشتر دانشگاه تربت حیدریه منجر شود.

  • ف_0
  • ف_1
  • بی_0

تعداد بازدید:
232
نویسنده:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal